در حال نمایش 4 نتیجه

آموزش پروژه محور و کاربردی اکسل

5.00 7 رای

مایکروسافت اکسل یک برنامه صفحه گسترده است که برای محاسبات ریاضی، آماری، متنی و ترسیم نمودار به وسیلهٔ ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود. مایکروسافت اکسل چندین ویژگی را برای انجام عملیات های مختلف مانند محاسبات، جداول محوری، ابزارهای نمودار، برنامه نویسی ماکرو و غیره فراهم می کند. در این مجموعه آموزشی به زبانی ساده و به صورت کاملاً پروژه محور و واقعی نرم افزار اکسل را فرا می گیرید.

2
432
89,000 تومان رایگان!

آموزش پروژه محور اکسس (مقدماتی تا متوسط)

4.50 10 رای

نرم‌افزار اکسس یکی از نرم‌افزارهای بسته آفیس است که برای ذخیره و بازیابی اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مجوعه آموزشی به زبانی بسیار ساده و روان این نرم‌افزار را به شما آموزش می‌دهیم. آموزش‌ها به صورت پروژه محور بوده و پس از مشاهده این مجموعه به راحتی می‌توانید برای خود نرم‌افزار مبتنی بر دیتابیس پیاده‌سازی کنید. همچنین چندین پروژه نیز به صورت عملی پیاده‌سازی می‌شود تا مطالبی که آموزش داده شده است در ذهن شما تثبیت گردد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از تهیه دوره‌های پیشرفته و حرفه‌ای اکسس، ابتدا این آموزش‌ها را مشاهده نمایید. چنانچه مایل هستید سطح خود را در اکسس ارتقاء دهید پس از مشاهده این دوره، می‌توانید پکیج شاه کلید اکسس را از همین مدرس تهیه نمایید.

2
1,045
199,000 تومان رایگان!

آموزش پروژه محور اکسس

5.00 2 رای

اگر با نرم افزار اکسس آشنایی دارید و تصمیم گرفته اید وارد دنیای کدنویسی VBA در نرم افزار اکسس شوید، به شما پیشنهاد می کنیم این دوره را تهیه کنید. در این دوره آموزشی مراحل طراحی و پیاده سازی نرم افزار ثبت سفارش به صورت گام به گام آموزش داده شده است بدین صورت که ابتدا به ایجاد دیتابیس ثبت سفارش پرداخته، سپس جدولها، فرمها، کوئری ها و گزارش های لازم برای بخش های مختلف ایجاد می شود. همچنین برای بالا بردن امنیت نسبی نرم افزار، برای کاربران مختلف سطح دسترسی و فرم ورود طراحی شده است. امکانات مربوط به جستجو و فیلتر در تمامی بخش های نرم افزار توضیح داده شده است علاوه بر این، قابلیت پشتیبان گیری و بازگردانی فایل پشتیبان را می توانید از طریق ماژول های آموزشی به برنامه خود اضافه کرده و در نهایت فایل اکسس خود را به فایل نصبی برای عرضه به بازار تبدیل نمایید. این دوره حاوی 33 جلسه آموزشی به همراه پروژه مربوط به هر جلسه و همچنین پروژه پایانی است. پروژه ارائه شده صرفا جنبه آموزشی دارد و برای تجاری سازی باید به دلخواه و بر اساس نیاز خود کدهای دیگری را به برنامه اضافه نمایید.

10
35
399,000 تومان

شاه کلید اکسس

اکسس
5.00 13 رای

در دوره آموزشی شاه کلید اکسس به روشی بسیار ساده و اصولی می‌توانید یک سامانه برای محیط‌های مختلف طراحی و پیاده‌سازی کنید. در این دوره به صورت پروژه محور و کاربردی تمام نکات لازم برای طراحی یک برنامه تحت نرم افزار اکسس را فرا خواهید گرفت. چندین جلسه از این دوره را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده‌ایم تا با شیوه تدریس مدرس آشنا شده و در صورت تمایل اقدام به تهیه این پکیج بی‌نظیر نمایید. شایان ذکر است سطح این دوره پیشرفته بوده و لازم است ابتدا دوره آموزشی پروژه محور و کاربردی اکسس (مقدماتی تا متوسط) را به صورت رایگان تهیه و مشاهده نمایید.

13
160
1,800,000 1,200,000 تومان