طریقه صحیح ایجاد فایل متنی
چنانچه تمایل دارید محتوای متنی تولید کنید، نرمافزار مایکروسافت ورد یکی از بهترین گزینهها در این زمینه میباشد. روشهای متعددی جهت ایجاد و ذخیرهی سند متنی وجود دارند که در این مقاله بهترین و مطمئنترین روش را به شما معرفی میکنیم. جهت ایجاد سند با برنامه مایکروسافت ورد مراحل زیر را دنبال کنید.
مراحل ایجاد سند در مایکروسافت ورد
1- ابتدا در مکان دلخواه در رایانه خود (درایو، پوشه و یا دسکتاپ) کلیک راست کرده و بر روی گزینه New اشاره کنید.
2- در منوی میانبر باز شده، گزینه Microsoft Word Document را انتخاب کنید.
3- یک سند همانند تصویر ایجاد میشود.
4- در حالیکه متن نام سند در حالت انتخاب قرار دارد، نامی را برای سند وارد کرده و سپس کلید Enter را از صفحهکلید بفشارید یا خارج از سند با ماوس یکبار کلیک کنید.
از آنجائیکه نرمافزار به صورت خودکار آخرین تغییرات ایجاد شده را در بازههای زمانی مشخص بر روی سند ذخیره مینماید، حداقل آسیب احتمالی بر روی سند وارد خواهد آمد. پیشنهاد میگردد محل ایجاد و ذخیرهسازی سند را یکی از درایوهای رایانه بجز درایو C انتخاب نمایید.
دیدگاهتان را بنویسید