نمایش دادن همه 3 نتیجه

پودمان پنجم: حل مسائل شرطی (به همراه نکات طلایی)

5.00 1 رای

این مجموعه شامل سه جلسه فیلم آموزشی پودمان پنجم کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه‌سازی است. در این مجموعه با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ، ساختارهای شرطی و کنترل خطا تدریس شده است. انواع عملگرها و ساختارهای شرطی و تشخیص وجود ساختارهای شرطی در برنامه فراگرفته و همچنین در صورت بروز خطا، فرا می گیرید چگونه خطاهای برنامه را برطرف کنید. این مجموعه آموزشی به شما کمک می‌کند به سادگی بتوانید در آزمون عملی این پودمان شرکت کرده و نمرات عالی دریافت کنید. نکات آموزشی که در این مجموعه قرار داده شده است به هنرجویان کمک می‌کند راحت‌تر بتوانند مفاهیم برنامه‌نویسی را درک کنند.

4.5
247
99,000 45,000 تومان

پودمان پنجم: حل مسائل شرطی

5.00 2 رای

این مجموعه شامل پودمان پنجم کتاب تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی است. در این مجموعه با استفاده از زبان برنامه نویسی سی شارپ، ساختارهای شرطی و کنترل خطا تدریس شده است. انواع عملگرها و ساختارهای شرطی و تشخیص وجود ساختارهای شرطی در برنامه فراگرفته و همچنین در صورت بروز خطا، فرا می گیرید چگونه خطاهای برنامه را برطرف کنید.

2
14
99,000 25,000 تومان

آموزش پروژه محور برنامه نویسی سی شارپ

سی شارپ
5.00 3 رای

در دوره برنامه نویسی سی شارپ، طراحی و پیاده سازی سامانه حضوروغیاب اساتید دانشگاه به صورت کاربردی و کاملا پروژه محور با زبان سی شارپ و تکنولوژی Entity Framework فرا خواهید گرفت. این دوره آموزشی مناسب برای افرادی است که تمایل دارند زبان برنامه نویسی سی شارپ را به صورت کاربردی یاد بگیرند. آموزشها به صورت مرحله به مرحله و با توضیحات کامل هر مرحله آموزش داده شده است. با یادگیری حرفه ای برنامه نویسی علاوه بر  تبدیل شدن به یک مدرس حرفه ای، می توانید برای دیگران برنامه نوشته و کسب درآمد کنید.

12
28
399,000 تومان