قیمت 85,000 تومان

افزودن به لیست علاقه مندی ها
اشتراک گذاری :
2 دیدگاه 1414 بازدید
دسته بندی آفیس
5.00 1 رای
تاریخ انتشار: 24 آبان 1401
تاریخ بروزرسانی:

در این آموزش سعی کرده ایم به علت کاربرد گسترده نرم افزار اکسس، همه مطالب اکسس را تحت پوشش قرار دهیم و علاوه بر استفاده از تمامی اجزای یک پایگاه داده از قبیل ایجاد جدول،فرم، کوئری و گزارش، کدنویسی VBA را نیز آموزش دهیم. آموزشها همراه با مثال کاربردی ساده و قابل فهم می باشد و تقریباً می توان گفت با دیدن این مجموعه آموزشی اکثر نیازهای مربوط به پروژه خود را برآورده می سازید. قبل از تهیه دوره می توانید چند جلسه آموزش را رایگان دانلود کرده و مشاهده کنید.

نرم افزار اکسس یکی از نرم افزارهای بسته آفیس می باشد که برای ذخیره و بازیابی اطلاعات به کار می رود و جزء دسته برنامه های دیتابیس قرار می گیرد. برای طراحی یک سیستم ذخیره و بازیابی اطلاعات ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد آن سیستم داشته باشیم و سپس برای پیاده سازی آن باید به دنبال نرم افزاری متناسب با نیاز خود بگردیم. برای یک محیط عملیاتی کوچک و گاهی متوسط می توان از نرم افزار اکسس استفاده کرد. به سادی می توانید کارهایی که به صورت دستی در شرکت یا اداره انجام می دهید را به صورت مکانیزه تبدیل کنید. قدم اول این است که نسبت به این نرم افزار و قابلیت های آن دانش لازم را کسب کرده باشید. در این دوره آموزشی نرم افزار اکسس و سپس کدنویسی به زبان VBA با بیانی شیوا و روان توضیح داده شده است. این دوره آموزشی مناسب برای افرادی است که آشنایی کافی نسبت به نرم افزار مایکروسافت اکسس ندارند و تصمیم گرفته اند دانش خود را در این زمینه افزایش دهند.

31 فراگیر
زبان: فارسی
5
20
20
مقدماتی
MP4
320 مگا بایت

نظرات

متوسط امتیازات

5
5.00 1 رای
85,000 تومان
1 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
1
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

1 دیدگاه برای آموزش اکسس و کدنویسی VBA‎‎‎‎‎

  1. ◇ReZa◇

    اطلاعات عالی و دوره آموزشی کامل و جامع
    خیلی عالی بود.

    پاسخ
    • admin

      برای افرادی که به اکسس علاقه دارند این پکیج هم میتونه نقطه شروع خوبی باشه.

      پاسخ
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره مدرس
جمیله درساره
جمیله درساره
مدرس

جمیله درساره دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه امیرکبیر است. او مدرس آموزش و پرورش و استاد دانشگاه است و همچنین مربی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای است. جمیله درساره در طول سنوات خدمت خود دوره های مختلفی را در زمینه های تخصصی خود برگزار کرده است.

نمایش پروفایل

از این مدرس